Język angielski [12]
1.06- 5.06.2020r.
Grupy: 0a, 0b.
- Rozpocznijmy od „Freeze game”. Tańcz i zatrzymaj się na sygnał „freeze”.
https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE
- Zaśpiewaj piosenkę „I like apples”. Płyta ucznia- nagranie nr 33.
Jeżeli już znasz ją na pamięć to spróbuj zaśpiewać samemu z muzyką- nagranie 34.
- Pamiętasz naszą ciekawą piosenkę?
https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk
Otwórz książę na stronie 55, spójrz na rysunki w zadaniu 3.
Zapytaj rodzica lub rodzeństwo czy lubi… Do you like…? Po kolei o każdy produkt.
Jeżeli osoba pytana lubi dany produkt Yes, I do. pokoloruj obrazek.
- Otwórz książkę na kolejną stronę 56. Spójrz na ćwiczenie 1.
Widzisz węże. Odgadnij co zjadły. Nazwij produkt i połącz go z właściwym wężem.
- Przejdźmy do ćwiczenia 2 na stronie 56.
Poznajesz miłe czarownice z historyjki z poprzednich zajęć?
Twoim zadaniem jest wysłuchanie nagrania nr 35. Usłyszysz trzy pytania i trzy odpowiedzi. Każda z czarownic odpowie jakie dwa produkty lubi. Narysuj je na każdej z dłoni. Poproś rodzica o zatrzymanie nagrania po każdej wypowiedzi. Będzie ci łatwiej wykonać zadanie.
- Zanim zamkniesz ćwiczenia spójrz w lewy dolny róg strony 56. Jaki dziś widzisz produkt?
- To wszystko na ten tydzień J Goodbye. https://www.youtube.com/watch?v=UQfvAlmr5g0
Grupa 0c
- Rozpocznijmy od „Freeze game”. Tańcz i zatrzymaj się na sygnał „freeze”.
https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE
- Zaśpiewaj piosenkę o rodzinie, użyj swoich pacynek.
https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8
- Uwielbiamy słoneczne dni. Poznajmy piosenkę o Mr. Golden Sun (Panu złote Słońce)
https://supersimple.com/song/mr-golden-sun/
Jeśli masz w domu swój instrument. Spróbuj zagrać na nim do rytmu piosenki.
- Przypomnijmy sobie jaki określamy pogodę. Obejrzyj obrazki przedstawiające pogodę (plik do pobrania). Pobaw się razem z rodzicem w zgadywankę. Pokazujcie ruchem rąk pogodę i zgadujcie.
Have fun! (Bawcie się dobrze)
HK
Pliki do pobrania: