MuzOnline - klasy 4-7 [3]
Zadanie na tydzień 30.03-3.04.2020
Zachęcam do zachowania prac z poprzednich tygodni byśmy mogli je wspólnie obejrzeć po powrocie do szkoły i zrobić wystawę. Zachęcam również do muzykowania na swoich zrobionych istrumentach - jeśli się zepsuje nic sie nie stanie.
Klasy 4:
1. Posłuchaj, a następnie spróbuj zaśpiewać piosenkę (tekst w załączniku):
https://www.youtube.com/watch?v=-YlmUUlkg_o
2. Z boku znajdują się zdjecia instrumentów. (Jeśli korzystasz z naszej strony na telefonie to zdjęcia instrumentów są na dole).
Wśród nich znajdż cztery instrumenty perkusyjne. Podaj numer ze zdjęcia instrumentu oraz napisz jak on się nazywa. Zaspisz w zeszycie. (W podręczniku str. 78-82 znajdziesz te 4 istrumenty ze zdjęć jak i dużo więcej instrumentów perkusyjnych).
Instrumenty perkusyjne:
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
3. Zadanie dodatkowe: podaj nazwy wszystkich instrumentów i ich numer ze zdjecia oraz do jakieg grupy instrumentów (perkusyjne, strunowe, dęte) je zaliczamy.
- [numer zdjęcia] [nazwa instrumentu] [grupa instrumentów]
Wykonane zadanie prześlij na maila:
a-peplinska@wp.pl lub przez e-dziennik do 3.04.2020.
Klasy 5:
1. Posłuchaj, a następnie spróbuj zaśpiewać piosenkę (tekst w załączniku):
https://www.youtube.com/watch?v=-YlmUUlkg_o
2. Z boku obok zadania dla klasy 4 znajdują się zdjecia instrumentów. (Jeśli korzystasz z naszej strony na telefonie to zdjęcia instrumentów są na dole).
Wśród nich znajdż cztery instrumenty strunowe. Podaj numer ze zdjęcia instrumentu oraz napisz jak on się nazywa. Zaspisz w zeszycie. (W podręcznik str. 84-91 znajdziesz te 4 istrumenty ze zdjęć jak i dużo więcej instrumentów strunowych).
Instrumenty strunowe:
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
3. Zadanie dodatkowe: podaj nazwy wszystkich instrumentów i ich numer ze zdjecia oraz do jakieg grupy instrumentów (perkusyjne, strunowe, dęte) je zaliczamy.
- [numer zdjęcia] [nazwa instrumentu] [grupa instrumentów]
Wykonane zadanie prześlij na maila:
a-peplinska@wp.pl lub przez e-dziennik do 3.04.2020.
Klasy 6:
1. Posłuchaj, a następnie spróbuj zaśpiewać piosenkę (tekst w załączniku):
https://www.youtube.com/watch?v=EjGo5Nyduw8
2. Z boku obok zadania dla klasy 4 znajdują się zdjecia instrumentów. (Jeśli korzystasz z naszej strony na telefonie to zdjęcia instrumentów są na dole).
Wśród nich znajdż cztery instrumenty dęte. Podaj numer ze zdjęcia instrumentu oraz napisz jak on się nazywa. Zaspisz w zeszycie. (W podręcznik str. 120-130 znajdziesz te 4 istrumenty ze zdjęć jak i dużo więcej instrumentów dętych).
Instrumenty dęte:
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
3. Zadanie dodatkowe: podaj nazwy wszystkich instrumentów i ich numer ze zdjecia oraz do jakieg grupy instrumentów (perkusyjne, strunowe, dęte) je zaliczamy.
- [numer zdjęcia] [nazwa instrumentu] [grupa instrumentów]
Wykonane zadanie prześlij na maila:
a-peplinska@wp.pl lub przez e-dziennik do 3.04.2020.
Klasy 7:
1. Posłuchaj, a następnie spróbuj zaśpiewać piosenkę (tekst w załączniku):
https://www.youtube.com/watch?v=EjGo5Nyduw8
2. Z boku obok zadania dla klasy 4 znajdują się zdjecia instrumentów. (Jeśli korzystasz z naszej strony na telefonie to zdjęcia instrumentów są na dole).
Wśród nich znajdż po dwa instrumenty perkusyjne, strunowe i dęte. Podaj numer ze zdjęcia instrumentu oraz napisz jak on się nazywa. Zaspisz w zeszycie. (W podręcznik str. 94-95 znajdziesz budową orkiestry symfonicznej z podziałem na poszczególne grupy instrumentów).
Instrumenty perkusyjne:
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
Instrumenty strunowe:
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
Instrumenty dęte:
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
- [numer zdjecia] [nazwa instrumentu]
3. Zadanie dodatkowe: podaj nazwy wszystkich instrumentów i ich numer ze zdjecia oraz do jakieg grupy instrumentów (perkusyjne, strunowe, dęte) je zaliczamy.
- [numer zdjęcia] [nazwa instrumentu] [grupa instrumentów]
Wykonane zadanie prześlij na maila:
a-peplinska@wp.pl lub przez e-dziennik do 3.04.2020.
Pliki do pobrania: