Podsumowanie II semestru 2021/22 - klasy IV-VIII
| Klasa | Najlepsi uczniowie w nauce | Zachowanie wzorowe | 
| 4a | Zuzanna Bukolt Maja Skowrońska Bianka Romel Maria Brzóskiewicz Amelia Kilichowska Danil Khikhovskyi Oliwia Ciżmowska Michalina Grajnert | Zuzanna Bukolt Maja Skowrońska Bianka Romel Maria Brzóskiewicz Amelia Kilichowska 
 | 
| 4b | Weronika Kozłowska Jan Leciejewski Amelia Karaliova Norbert Góralski Iga Stankiewicz Stanisław Śliwa Maja Dyks | Weronika Kozłowska Jan Leciejewski Amelia Karaliova Iga Stankiewicz Stanisław Śliwa Antoni Maćkowiak 
 | 
| 5a | Klara Kozańska Wiktoria Maćkowiak Lena Gorczyńska Bartłomiej Józefowicz Alan Święch | Klara Kozańska Wiktoria Maćkowiak Lena Gorczyńska Alan Święch | 
| 5b | Julia Kryszak Sofija Muraieva | Julia Kryszak Sofija Muraieva Alisa Grigorczuk Sebastian Rejus | 
| 6a | Marta Śledź Wiktoria Zender Szymon Burczyński Zuzanna Krzyśków Zofia Błońska Nadia Jully | Marta Śledź Wiktoria Zender Zuzanna Krzyśków 
 | 
| 6b | Anastasiia Lisnycha Viktoriia Cherniavska Marharyta Semykop | Polina Chumak Natalia Kwaśniewska Anastasiia Lisnycha Viktoriia Cherniavska Marharyta Semykop | 
| 7a | Stanisław Molski Wiktoria Michalska Maja Leciejewska | Emilia Kempa Anika Kilichowska Maja Leciejewska Wiktoria Michalska Stanisław Molski | 
| 7b | Dagmara Tosiek | Mikołaj Pałczyński Kacper Szymański Dagmara Tosiek | 
| 7c | Michał Hauser Natan Rosiński Wiktoria Paśnik Paweł Kraszkiewicz Patrycja Andrykowska Korneliusz Skoczek | Natan Rosiński Wiktoria Paśnik Patrycja Andrykowska Korneliusz Skoczek | 
| 8a | Julia Kujawa Kacper Lelonkiewicz Małgorzata Musiała Gracjan Kantak | Julia Kujawa Małgorzata Musiała Danil Timoshov | 
| 8b | Mikołaj Nadolny Jakub Kaźmierczak Oliwia Le-Khac | Mikołaj Nadolny Jakub Kaźmierczak Oliwia Le-Khac Alan Szymanski Aragon Miszczyk | 
| 8c | Zuzanna Gorczyńska | Zuzanna Gorczyńska | 
 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                     
                     
                     
                    